Beste medewerkers/ owners / spelers hier mijn verbeterde kd aanvraag.

Discussion in 'Goedgekeurde Aanvragen' started by Thijsvandercorput, May 28, 2019.

1. Thijsvandercorput

Thijsvandercorput New Member

Trophy Points:
    1
    Beste Owners/ Medewerkers/ Spelers

Ik zelf:

Beste Owner/ Medewerkers ik ben Thijs van der corput ben 17 jaar oud en doe ongeveer al zon 8 jaar aan Minecraft. Ik heb in het verleden een bekende Kingdom server gehad ( DutchGamesCraft) maar ben hier inmiddels mee gestopt vanwege de kosten. Vandaar dat ik hier opnieuw een eigen kd wil oprichten. Ik ben al zon 2 tot 3 jaar koning geweest en heb ook op vele KD server voor de server gebouwd. Ik heb zoals u leest dus wel ervaring met het spel. Ik probeer zo vriendelijk mogelijk te zijn tegen andere spelers en iedereen krijgt bij mij een kans.

Bereikbaar:

Ik ben het meest op Discord bereikbaar ( thijs #8507 ) .

Rollplay:

Ik wil graag aan de rollplay mee doen alleen heb ik nog geen ervaring met verhalen schrijven enzovoort. Ik heb al die jaren dat ik koning ben geweest en in Kingdoms heb gespeeld gewoon terplekken de rollplay geïmproviseerd. Ik vind dit wel erg leuk om te doen

Ik zou graag ergens op de plek rond ( -5960, 64, -8800 ) willen beginnen met de Hoofdstad van mijn KD

De naam van het KD:

Ik vind de naam Eldaria wel erg mooi ook omdat ik deze KD naam al jaren gebruik, maar als het niet goedgekeurd word sta ik open op een naam die de server bedenkt.

Vlag Kleuren:

Groen , Wit , Donkergroen, licht grijs

Hoeveel spelers? :

Ik weet nog niet zeker hoeveel spelers ik terug kan krijgen van me vorige KDs ,maar ik zal me best doen om mijn KD zo snel mogelijk aan het maximale spelers aantal te krijgen.

Waarom wil ik een KD op de server? :

Ik ben erg enthousiast omdat ik deze KD server heel leuk ben gaan vinden door dat je veel vrijheid krijgt en omdat ik al veel spelers heb leren kennen. Ik vind deze server geschikt om een KD te beginnen omdat het hier goed bij gehouden word en de server ook goed geordend is. Ik vind de epic map ook fantastisch om op te spelen!

Regels/ spelers/ Koning? :

Ik ben bekend met de regels, maar zal ze voor jullie nog een keer goed doornemen zodat er zeker niks fout kan gaan.

Wat spelers betreft kijk ik niet naar de leeftijd maar naar het speelgedrag van de spelers, ik wil natuurlijk wel dat mensen zich gedragen in mijn KD maar ik geef zoizo iedereen een kans.

Wat maakt mij een koning? : Ik heb al vaak voor een grote groep spelers als koning gestaan wat toen ook prima ging, ben goed in ordenen en probeer zo sociaal mogelijk te zijn. Ik probeer mijn KD het beste te maken en laat het dus niet zomaar vallen. Ben vaak online wat ook fijn is voor de spelers zo kunnen ze taken of dingen vragen aan mij en hoeven ze zich zo niet zomaar te vervelen.

Bouwstyle?:

Ik probeer mijn KD altijd het mooiste KD van de server te laten zijn. Ik heb geen vaste bouw style of heb er niet echt een naam voor maar wel fotos, bekijk daarom even de toegevoegde fotos.

Storyline verhaal? :

Als ik een storyline zou moeten bedenken zou ik zelf denken aan een heer die in een groot kingdom zat en er veel voor heeft gedaan maar uiteindelijk door omstandig heden op pad is gegaan naar een ander kingdom. De heer werd nergens terecht kon of waar de heer zich bij aan zou willen sluiten. Hij besloot op een plek ver van zijn oude geliefde Kingdom een Huisje te bouwen waar hij steeds meer bij bouwde om zich te beschermen. Na jaren werken aan zijn nieuwe plek kwam er een groepje soldaten voorbij die opzoek waren naar een over nacht plek. De heer liet hun binnen en er begon een gesprek waaruit bleek dat deze soldaten ook uit hun geliefde kingdom waren gestuurd. Waarop de heer reageerde dat ze bij hem konden intrekken. En zo uiteindelijk een grote stad te creëren.

Mvg,

Thijs van der Corput

Attached Files:

2. Thijsvandercorput

Thijsvandercorput New Member

Trophy Points:
    1
    Ik kan trouwens ook een site voor de spelers van mijn kd maken en heb een bouwserver die alleen nog niet open staat voor plubliek maar dat kan ik regelen! mvg Thijs van der Corput

3. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Hiya Thijs, mooi gedaan man, hij is goedgekeurd, morgen na school zal ik m voor je aanmaken (uur of half 6), of als Matthijs eerder is kun je dat ook wel even aan hem vragen!

Thijsvandercorput likes this.

Share This Page