Beste Owners/ Medewerkers

Discussion in 'Archief' started by Thijsvandercorput, May 26, 2019.

1. Thijsvandercorput

Thijsvandercorput New Member

Trophy Points:
    1
    Beste Owners/ Medewerkers ik ben Thijsvdcorput 17 jaar oud en speel al een tijdje op deze leuke server. Ik wil graag mij beschikbaar maken om een eigen kd op te richten met een naam van jullie of die ik zelf leuk vind ( Eldaria ). Ik ben veel online en probeer mijn kd zo goed mogelijk te laten lopen met veel mensen van alle leeftijden. Ik heb het liefst een plek met een groot bos waar ik mijn bouwwerken kan bouwen ( voor deze bouwwerken heb ik al wat in mijn gedachtes van oude bouw werken die ik gemaakt heb). Ik zal mijn kd leden goed behandelen en ze de server ook net zo leuk als mij te laten vinden. Ik kan goed leiden en weet wat ik doe ( dit heeft te maken met oudere kingdoms uit het verleden van mijn(. Bovendien zou ik een soort website aan kunnen maken voor mijn kingdom en een eigen bouwserver zodat het net allemaal wat serieuzer word. Ik kan als u wil roll-play spelen maar zelf wil ik het liefst gewoon genieten met mijn leden ( wel sirieus bezig zijn en niet voor ander server spelers hun pret verpesten). maar het liefst doe ik roll-play met belangrijke momenten zoals in een oorlog of met iets anders dergelijks ( maar niet altijd dus). Ik hoop dat dit voldoende info is voor een eigen kd te laten op richten als u meer vragen heeft over mij of over het kd wat ik wil oprichten kunt u mij bereiken op discord ( thijs #8507 )

Met hele vriendelijke groet,

Thijs van der Corput

Attached Files:

2. Iben

Iben New Member

Trophy Points:
    1
  3. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Hallo Thijs,

Leuk dat je interesse hebt in een kingdom op zebracraft!

Wat Iben zegt is indd wat ik ook zou zeggen. Nu is het één lappie tekst en meer niet, er zit dus geen overzicht in!

Ook raad ik je nog even aan in ons Archief tussen de goedgekeurde aanvragen te kijken!:
    http://forum.zebracraft.nl/index.php?forums/archief.21/

Groetjes, Succes!

Bo

Share This Page