Kingdom Aanvraag —> FirTrex

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by DuzzKevin, May 28, 2019.

1. DuzzKevin

DuzzKevin New Member

Trophy Points:
    1
    #1 DuzzKevin, May 28, 2019
    Last edited: May 28, 2019
    OVERMEZELF:
    Hallo, Ik ben Kevin ik ben 14 Jaar, ik zit op voetbal ik train 3x per week
    Ik ben minimaal elke dag online, op minecraft k speel het al 6 jaar, ik heb gescheiden ouders
    Dus af en toe kan k niet in het weekend online zijn maar dan ben k wel online op discord!

KINGDOM:
    Waarom ik een eigen Kingdom wil is, omdat k op meerdere servers Kingdom heb gespeeld
    En koning geweest ben en soms ook staff omdat k aardig ben tegen mensen, als ze iets nodig hebben kan
    K ze er bijna altijd wel mee helpen, en k ben zeker iemand die nieuwe spelers toe laat tot mijn kingdom als ze er
    Een zoeken, de kleuren van me kingdom moeten zijn
    Licht-Blauw - Licht-Groen
    De style die ik ga bouwen is bekend bijna wel bij elke kingdom server genaamd Medieval, waarom ik deze style heb gekozen het ziet er sick uit en zeker als je het goed kan!
    BEREIKEN:
    Wat ik hiermee wil bereiken is een gezellige leuke kingdom met leuke mensen erin, sterk machtig goed in bouwen alles erop en der aan! En proberen de grootste kingdom te worden! En de sterkste!
    Ik wil me Kingdom vlakbij VisualNova omdat we alliances zijn als k me eigen kingdom krijg, maar niet al te dicht bij ongeveer dat als de alliances voorbij zijn dat ze niet alle minuut naast ons kingdom staan
    WAAROM IK KONING MOET WORDEN:
    Omdat k op andere servers vaak koning ben geweest en goed me team kan leiden, als er wat mis is dat hun het ff gaan maken en hebben ze geen tijd dan doe ik het zelf wel, k ben geen koning die de heletijd op de troon blijft zitten
    En mijn mannen al het werk laat doen

ROLEPLAY:
    Ik ga waarschijnlijk roleplay opnemen omdat het me leuk lijkt en de server wen beetje te promoten
    En meer mensen te krijgen voor in mijn kingdom of voor in de andere!

VERHAAL:
    Er zit geen verhaal achter mijn kingdom, wat ik doe is gewoon lekker bouwen en knallen!
    KINGDOM STERK MAKEN:
    Hoe k mijn kingdom sterk ga maken is veel mensen inviten die er intresse in hebben, en goed kunnen bouwen in de style medieval, grootte gebouwen, een standbeeld ofzo, veel Ores, enchantment diamond gear, alles wat je sterk kan maken!
    CORDINATEN:
    -8558 64 -6160
    NAAM: Firtrex

Attached Files:

2. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Hallo Kevin,

Leuk dat je interesse hebt in een Kingdom op Zebracraft. Hieronder een aantal verbeterpunten:

1 -> Je kunt je topic gewoon bewerken! er is onderaan je verhaal een edit knopje:

2 -> Mijn voornaamste punt met deze aanvraag is dat ik hem erg lui geschreven vind, de echt essentiele informatie staat er wel in, maar thats it.
    2.1 -> Plaatjes die gewoon bovenin gegooid zijn ipv op een logische plek
    2.2 -> Geen plan om je kd sterk te maken (alleen dát je het sterk gaat maken, de hoe ontbreekt)
    2.3 -> Geen coordinaten van je kd
    2.4 -> Geen verhaal getypt (getuigd van óf luiheid óf geen creativiteit)

Verder:

- Keur ik geen aanvragen goed die een naam hebben met 2 hoofdletters.
    - is alleen 'blauw' niet genoeg om de kleur te bepalen, er zijn namelijk 3 verschillende blauwen in Minecraft.
    - Raad ik je aan om in ons Archief te kijken voor inspiratie:
    http://forum.zebracraft.nl/index.php?forums/archief.21/

- Overtuig me met iets moois dat je zelf bedacht hebt!

Groetjes, succes,

Bo

Share This Page