Kingdom aanvraag: Baconia

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by DerkdeW, Jun 1, 2019.

1. DerkdeW

DerkdeW New Member

Trophy Points:
    1
    #1 DerkdeW, Jun 1, 2019
    Last edited: Jun 1, 2019
    Hallo owner of ander staff die dit leest. Ik ben Derk de With en ben 14 jaren jong. (word 2 juli 15)

Mijn discord is Derk // Night_Fighter001#1955, ik heb als het nodig is ook de volgende online platvormen skype, teamspeak, whatsapp en sms. Ook beschik ik over een goede headset/setup.

Zoals ik net al zij, ben ik Derk de With, en ik houd erg van gamen, waar onder batllefield, Minecraft, Call of Duty WWII en black ops 4. En zo nu en dan doe ik ook wel is voor de grap FIFA of fortnite.
    Ik speel nu ongeveer al zo`n 5 jaar minecraft. (Zo ongeveer rond 1.6 en 1.7) Vroeger bouwde ik veel in mijn wereld op singleplayer, maar dat werd ik na 2 jaar spelen zat, en kwam er achter dat er ook multiplayer servers waren. Zo heb ik echt best wel lang gespeeld op cubecraft en hypixel. Ongeveer 3 jaar geleden ben ik begonnen met Kingdom. Zo keek ik bijvoorbeeld ook veel Kingdom1 op youtube. Na de loop van tijd, ben ik steeds meer gegroeid in de kennis en mogelijkheden van het spel zelf. Zo ben ik echt al op ik weet niet hoeveel servers staff geweest, en ook vaak genoeg een eigen server gehad, wat meestal niet heel goed liep. Nu heb ik zo`n maandje geleden mn laatste server gehad, maar dat liep naar verbazing wel goed. Ik had elke dag wel hits boven de 30. Bovendien ben ik ook heel veel de leider dus de king geweest van een kingdom. Zo sta ik ook bekend met de regels van de server en hoe het er aan toe gaat in de praktijk.
    Ik kan al vind ik zelf goed orde houden, en de boel bij elkaar houden, dus niet dat er kids worden gepest etc, of ze zomaar ergens gaan raiden in een bestaand kd wat natuurlijk Niet is toegestaan.

Hoe zal mijn kingdom gaan heten?