kingdom aanvraag Verbeterd

Discussion in 'Archief' started by daan, May 27, 2019.

1. daan

daan New Member

Trophy Points:
    1
    #1 daan, May 27, 2019
    Last edited: May 27, 2019
    Voorstellen
    Hallo ik ben Daan 18 jaar en erg fan van kingdom servers. mijn discord is Daan#9646 en mijn ms is daanbrother
    zelf speel ik al ongeveer 7 jaar minecraft.
    De regels heb ik natuurlijk gelezen en vindt dat het goed realistische regels zijn.

Naam van de kingdom en kleuren
    Als naam dacht ik aan iets simpels wat makkelijk te onthouden is en kwam uit eindelijk of Fuel terecht.
    Als kleuren dacht ik aan licht en donker blauw.

Wat voor soort kingdom heb ik voor ogen
    zelf zat ik te denken aan een kingdom met sterke muren en goede beveiliging zodat de bewoners zich veilig voelen.

Doel van mijn kingdom

Het doel van mijn kingdom is om veel vrienden te maken en trade's te maken met andere kingdoms en dus railways naar hun toe bouwen voor goed transport.
    Een ander doel is om natuurlijk goede muren te bouwen zoals dat ik al eerder heb gezegd.

Wat maakt mij een goede koning?
    Wat mij een goede koning zal maken is het feit dat ik ook mee zal helpen met het bouwen en minen en dat ik dat niet anderen mensen voor mij laat doen.

Waarom jullie mij zouden kiezen
    Ik heb vroeger ook op kingdom servers gespeeld waar ik ook koning of hertog was geweest en een mooi en vredig koningkrijk had opgericht.

plaats
    zelf zat ik te denken aan 7420,64,13244

Bouwstijl
    zelf vindt ik oude stijl erg mooi[​IMG] zoals deze foto's

roleplay
    Ik heb roleplay altijd al leuk gevonden dus wil er zeker wel aan mee doen.

Storyline
    De storyline van Fuel is dat het een nieuwe sterken kingdom is die altijd bereid is om te traden maar ook bereid om te laten zien hoe sterk we zijn.
    Fuel is ook een beetje het land van het transport dus dat past ook een beetje in de storyline.

Nieuwe leden
    Nieuwe leden zijn bijna altijd welkom en zullen zich meteen thuis vullen en te horen komen wat hun taak zal inhouden in de kingdom.
    Zelf heb ik niemand die met me meespeelt dus heb nog niemand voor in de kingdom.

Slot
    Ik hoop iets terug te horen van de mensen die dit lezen en je kan me altijd wel bereiken op mijn discord of in de comments van deze forum.

Met vriendelijke groet,

Daan

2. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Hoi Daan,

Ik heb weinig op te merken, alleen zie ik dat je donkerblauw als 1 van je kleuren wilt, dat kan helaas niet (want dat is slecht leesbaar)

Als je even een andere kleur uitzoekt keur ik je aanvraag goed.

Groetjes,

Bo

daan likes this.

Share This Page