Kingdom aanvraag :

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by deTank16, Mar 29, 2019.

1. deTank16

deTank16 New Member

Trophy Points:
    1
    #1 deTank16, Mar 29, 2019
    Last edited by a moderator: Mar 29, 2019
    - deTank16 (Fredrik van den Brenk)
    - 30
    - Wat is je discord? (naam + '#' cijfers aub!) deTank16#3084 Gebruik weinig Discord meer TS.
    - Twitch streamer en actief op het voetbalveld. wil graag mooie dingen bouwen.
    - Hoe heet je Kingdom? Voorlopig Lachuile. Misschien dat er nog een betere naam komt.
    - Oranje / Zwart
    - In ieder geval 3. Mogelijk meer door mijn stream
    - Ben je bereid om nieuwe spelers aan te nemen? - Als ze Teamspeak gebruiken zeker. communicatie in game zorgt voor chaos. Teamspeak is handiger met de serie.
    - Ben je bekend met de regels op Zebracraft? - Ik heb ze gelezen en dit zijn gewoon standaard regels. Hou het spel erin en respect naar elkaar.
    - Wat maakt jou een goede koning en waarom zou ik je aannemen? - Omdat ik al wat ouder ben en ook verder wil als koning op youtube met een Serie
    - Wat wil je bereiken met jouw Kingdom? - Dat wij veilig kunnen leven.
    - Op welke locatie wil jij jouw Kingdom? (map.zebracraft.nl:8123) -11736 / -2616

Ook moet er in je topic een mooi plan gemaakt worden van onder andere:

- Wat voor stijl ga je gebruiken om in te bouwen? (denk aan Medieval/Japans/Egyptisch/Romeins etc)
    Vooral medieval style. Een historisch kasteel etc.
    - Heb je voorbeelden van hoe je kingdom eruit gaat zien? (plaatjes, een bouwserver misschien)
    Nee niet precies. We werken met meerdere samen en gaan er echt iets leuks van maken. We zitten niet voor niets op een eiland om dat ons eiland te maken.
    - Ga je roleplayen? (altijd een grote plus, want roleplay is leuk)
    Zeker, daarom willen we een serie maken en op Youtube uploaden.
    - Heeft jouw Kingdom een verhaal/storyline?
    nog niet, wil eerst bouwen en dan later kijken of we een lijn in het verhaal kunnen maken. Met mijn creativiteit moet dit wel lukken. Realistisch, geloofwaardig en makkelijk te volgen.

Als je een beetje een idee wilt hebben, woensdag hebben we bij een andere server geweest maar was te druk.

2. K3ntr0

K3ntr0 Forum-Mod

Trophy Points:
    1
    Hey hallo, je aanvraag mist een beetje de creativiteit die wij eisen in een aanvraag, ook is het niet helemaal de bedoeling dat er links van youtube, twitch, etc. worden geplaatst in een aanvraag. Wel leuk dat je het op onze server wilt proberen, maar om te beginnen moet de aanvraag wel wat verbeterd worden

Share This Page