Kingdom aanvraag

Discussion in 'Archief' started by Xryiia, May 28, 2019.

1. Xryiia

Xryiia New Member

Trophy Points:
    1
    #1 Xryiia, May 28, 2019
    Last edited: May 28, 2019
    Goedemiddag

Over mezelf
    Mijn naam is Taco ik ben 14 jaar oud en ik speel al 3 jaar lang minecraft. Mijn hobbys zijn Gamen, Handballen en meubels designen

Discord
    Ik zit al in de discord en mijn discord is taconta_#8614.

Het kingdom zelf

Mijn kingdom heet Adrelion. Ik neem ong. 15 spelers mee. En ik ben zeker bereid om nieuwe spelers aan te nemen hoe meer mensen hoe meer vreugd en hoe kleiner voor iedereen de taken worden. Ik ben ook bekend met de regels van Zebracraft ik ken ze allemaal al. Wat mij een goede koning maakt is dat ik iedereen een kans geef en dat ik rustig en positief ben, jullie zouden mij moeten aannemen omdat ik veel kan toevoegen aan de server met roleplay en oorlogen. Ik wil de wereld macht bereiken met mijn kingdom. Ik zou graag op locatie 9896,64,-9438 als dat zou kunnen.
    We gaan Mediƫval met een beetje fantasie als bouwstijl gebruiken. En we gaan zeker roleplayen. En onze kleuren worden Paars en blauw

Hier volgt de storyline:

Kingdom Elfairs

Lang geleden werd dit boekje gevonden in een van de stoffige kisten uit de koninklijke bibliotheek

Het jaar 1781
    Lang geleden toen de wereld meer land had als zee, ging alles goed tussen de verschillende volkeren. Ze waren elkaars 2de hand. Na tijden van vreugde besloten bepaalde volkeren meer oorlogsgericht te worden. De andere volkeren keken raar op. Koning Felix was daar 1 van. Hij had genoeg van al dat bedrog, hij wist dat vroeg of later oorlog ging uitbreken. Hij ging zich afzonderen van de rest. Hij noemde zich zelf "Kingdom Elfairs". De andere volkeren wouden bij hem aansluiten aangezien hij een speciaal persoon was die, precies een geschenk van god. Felix begon plannen uit te schrijven, en besloot om een teken te geven van vuur, oorlog, Woedendheid... Hij bood tot de god "Lisc", "De landen gaan verloren vroeg of laat. Laat mij zien wat u denkt!.. De landen begonnen uit elkaar te barsten. De diepe valleien werden opgevuld met stromend water van de zee. 1 Eiland werd opeens 8 eilanden. Alle volkeren barste in paniek, maar bleven sterk staan waar ze stonden. Felix wist wat hij te doen stond,.. Na dagen van oorlog wist Felix dat hij te zwak was. Na 53 jaren van dapperheid,... Was hij te zwak. Hij kon niet meer! Hij viel neer met tranen in zijn ogen. En gaf het leiderschap door aan zijn zoon en dochter Taco en Noa. Een paar jaar later na een wandeling tussen de bergen in een ander land, want het koninkrijk had een bloedige burgeroorlog achter de rug en Taco en noa hebben maar de keuze gemaakt om een andere land te zoeken omdat ze hier zoveel mee hadden gemaakt besloten Taco en Noa even rust te nemen. Ze besefte hoe prachtig het hier was en besloten het landschap van hun te maken.

Het was er zo mooi, vol met natuurelementen ergens waar het natuurlijk ecologisch evenwicht geweldig was! Koning Taco ging bouwmaterialen verzamelen.

Koningin Noa ging Vrienden verzamelen als kingdomleden, eenmaal aangekomen had Taco een mooie farm met bijbehorend huis neergeplaatst. Noa en

de kingdom leden begonnen te helpen. Na dagen vol hard werken begon het eerst verdedigbare fort er te staan. Een gebouw vol trots waar ook de eerste

oorlog werd gehouden. Voor uitbreiding werd er een stad met een paleis gebouwd. Alles zo vreugdig langs de buitenkant, maar diep vanbinnen oorlogsgericht!

Taco en Noa weten al jaren waarmee ze bezig zijn, en willen alleen maar meer jaren vullen. Jaren vol trots en jaren vol hoop! The end ~~

Dit was mijn aanvraag ik hoop dat wij ons mogen bij voegen op de server!

Bedankt voor jullie tijd.

Groetjes Taco

Hier nog een plaatje van onze stijl

2. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Hey Taco,

Opzich heb je alle basisinfo erin, helemaal prima, storyline is ook top.
    Echter heb ik nog een paar op en aanmerkingen:

1) Ik mis plaatjes! Ik zie dat je medieval met fantasyelementen wilt gaan bouwen, het zou leuk zijn als je daar voorbeelden bij kon laten zien!
    2) Verwerk je antwoorden in kopjes, Daan heeft dat gisteren zo gedaan:
    http://forum.zebracraft.nl/index.php?threads/kingdom-aanvraag-verbeterd.793/
    2) Gebruik tekstopmaak! Maak je titels dikgedrukt, gebruik waar nodig kleuren, onderstreep dingen waar nodig, dit zorgt ervoor dat je tekst professioneel is opgemaakt!

Uiteraard mag je de kopjes zelf bedenken, maar om het mooi en overzichtelijk te krijgen is het belangrijk dat je je informatie in stukken verdeeld! (dit geldt uiteraard niet voor de storyline, daar hoef je niet meer aan te komen, die is meer dan prima)

Als je die puntjes er nog even in verwerkt, keur ik hem goed!

Share This Page