Kingdom aanvraag

Discussion in 'Archief' started by Xryiia, May 28, 2019.

1. Xryiia

Xryiia New Member

Trophy Points:
    1
    #1 Xryiia, May 28, 2019
    Last edited: May 28, 2019
    Goedemiddag

Over mezelf
    Mijn naam is Taco ik ben 14 jaar oud en ik speel al 3 jaar lang minecraft. Mijn hobbys zijn Gamen, Handballen en meubels designen

Discord
    Ik zit al in de discord en mijn discord is taconta_#8614.

Het kingdom zelf

Mijn kingdom heet Adrelion. Ik neem ong. 15 spelers mee. En ik ben zeker bereid om nieuwe spelers aan te nemen hoe meer mensen hoe meer vreugd en hoe kleiner voor iedereen de taken worden. Ik ben ook bekend met de regels van Zebracraft ik ken ze allemaal al. Wat mij een goede koning maakt is dat ik iedereen een kans geef en dat ik rustig en positief ben, jullie zouden mij moeten aannemen omdat ik veel kan toevoegen aan de server met roleplay en oorlogen. Ik wil de wereld macht bereiken met mijn kingdom. Ik zou graag op locatie 9896,64,-9438 als dat zou kunnen.
    We gaan Mediƫval met een beetje fantasie als bouwstijl gebruiken. En we gaan zeker roleplayen. En onze kleuren worden Paars en blauw

Hier volgt de storyline:

Kingdom Elfairs

Lang geleden werd dit boekje gevonden in een van de stoffige kisten uit de koninklijke bibliotheek

Het jaar 1781