Kingdom aanvragen mark0410

Discussion in 'Archief' started by mark0410, May 27, 2019.

1. mark0410

mark0410 New Member

Trophy Points:
    1
    #1 mark0410, May 27, 2019
    Last edited: May 28, 2019
    mark gebouw.jpg mark kasteel.jpg mark muur.jpg markhuiszebra.png mark gebouw.jpg mark kasteel.jpg mark muur.jpg markhuiszebra.png Kingdom Aanvraag van Mark0410

Mijn naam is mark en ben 19 jaar. Ik speel al jaren MC samen met mijn broer jordy188. We zitten op het moment in gehaat KD waar we niks van af wisten toen wij toetraden. Wij willen daarom een eigen beginnen.

Uiteraard is het handig om bereikbaar te zijn dus mijn discord is Unuwen(#1728 en gelieve niet callen alleen chatten).

KD info:
    De naam die ik gekozen heb voor mij Kingdom is Aiziness. Als prefix zou ik graag licht blauw willen met wit.
    ik neem 1 speler mee namelijk me broer jordy188. ik ben ook zeker van plan mensen aan te nemen om te groeien. ik ben bekend met de regels en ben inmiddels 19 dus kan me me goed gedragen en ga niet lopen griefen en zulke kinderachtige praktijken vandaar dat ik een goede koning zou zijn.

ik wil een vriendelijk maar krachtig kd zijn die anderen helpt. Waar mensen graag heen komen en die niet voor tramalant zorgt maar wel zijn aly`s te hulp schiet waar nodig. Vreugde en plezier staat op 1 waar mensen hun creativiteit mogen uiten en hun sterke kanten worden benut.

De style:
    Ik ben van plan om voornamelijk medieval te bouwen met donkere contrast. naar mijn mening straalt dat echt een kingdom gevoel uit en veel power. een mooi kasteel en grote muren om het kd heen die er prachtig uit zien.

De locatie:
    Ik heb een mooie locatie gevonden namelijk een mushroom eiland namelijk. de coords op de dynmap zijn -13296,64,-11302

De storyline: