Kingdom aanvragen mark0410

Discussion in 'Archief' started by mark0410, May 27, 2019.

1. mark0410

mark0410 New Member

Trophy Points:
    1
    #1 mark0410, May 27, 2019
    Last edited: May 28, 2019
    mark gebouw.jpg mark kasteel.jpg mark muur.jpg markhuiszebra.png mark gebouw.jpg mark kasteel.jpg mark muur.jpg markhuiszebra.png Kingdom Aanvraag van Mark0410

Mijn naam is mark en ben 19 jaar. Ik speel al jaren MC samen met mijn broer jordy188. We zitten op het moment in gehaat KD waar we niks van af wisten toen wij toetraden. Wij willen daarom een eigen beginnen.

Uiteraard is het handig om bereikbaar te zijn dus mijn discord is Unuwen(#1728 en gelieve niet callen alleen chatten).

KD info:
    De naam die ik gekozen heb voor mij Kingdom is Aiziness. Als prefix zou ik graag licht blauw willen met wit.
    ik neem 1 speler mee namelijk me broer jordy188. ik ben ook zeker van plan mensen aan te nemen om te groeien. ik ben bekend met de regels en ben inmiddels 19 dus kan me me goed gedragen en ga niet lopen griefen en zulke kinderachtige praktijken vandaar dat ik een goede koning zou zijn.

ik wil een vriendelijk maar krachtig kd zijn die anderen helpt. Waar mensen graag heen komen en die niet voor tramalant zorgt maar wel zijn aly`s te hulp schiet waar nodig. Vreugde en plezier staat op 1 waar mensen hun creativiteit mogen uiten en hun sterke kanten worden benut.

De style:
    Ik ben van plan om voornamelijk medieval te bouwen met donkere contrast. naar mijn mening straalt dat echt een kingdom gevoel uit en veel power. een mooi kasteel en grote muren om het kd heen die er prachtig uit zien.

De locatie:
    Ik heb een mooie locatie gevonden namelijk een mushroom eiland namelijk. de coords op de dynmap zijn -13296,64,-11302

De storyline:
    De main story begint dat jordy en ik zijn gevlucht uit hiramos en op zoek zijn naar een veilige basis. op zee zijn we de weg kwijt geraakt en moesten we vluchten onder andere Tharkon die ons nog als vijanden zagen vanwege onze afkomst.

na dagen op zee dwalen en vluchten vonden we een eiland, vol met grote paddenstoelen. We zagen het als onze kans op een begin. Te laten zien dat wij het beter kunnen. We besloten het Kingdom Aiziness op te richten.

Ik ben de leider en jordy188 de prins die aan mijn zijde mij assisteert. Samen gaan we een machtig kingdom bouwen die aan de top zit en niet uit is op oorlog maar op vrede. een mooi kingdom waar iedereen graag heen gaat.

nieuwe mensen met motivatie en passie die de wereld helpt. Daar staan we voor.

onze kreet is ook. Being together, is working together.

Slot
    ik heb fotos van voorbeelden hoe wij willen bouwen toegoegd

Mark(mark0410)

2. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
  3. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Allright, dit ziet er al een stuk beter uit dan eerst, maar dit is wel heel erg de 'basis' zegmaar. Er straalt nog weinig creativiteit van uit.

Je hebt al een plaatje, maar dat mogen er best meer zijn! Je praat bijvoorbeeld over een mooi en groot kasteel, maar hoe gaat die eruit zien? En de muren bijvoorbeeld?

En maak een storyline! Daarmee kan ik echt zien of er creativiteit in je zit, en creativiteit is wel echt iets wat ik van K's verwacht!

Verder vraag ik je naar de volgende topics te kijken voor inspiratie:
    - http://forum.zebracraft.nl/index.php?threads/magmaktir-het-vulkanen-kingdom.756/ (dit is een voorbeeld van een perfecte aanvraag, en de story is heel goed, ook is het hier heel duidelijk afgebeeld wat het plan is van het kd)
    - http://forum.zebracraft.nl/index.php?threads/kingdom-aanvraag-topaasii.784/ (dit is een voobeeld van een aanvraag zonder storyline, maar het geeft me wel een duidelijk beeld van hoe het kingdom eruit gaat zien, en wat het plan is)
    - http://forum.zebracraft.nl/index.php?threads/kingdom-aanvraag-aurora.62/ (dit is een voorbeeld van een aanvraag die op een grappige manier mij heeft weten te overtuigen)

Wees creatief, maak er iets moois van, dan zien we jou kingdom zeer binnenkort op Zebracraft!

Succes

Share This Page