Kingdom Acquirania

Discussion in 'Kingdom aanvragen' started by Jef595, Jun 5, 2019.

1. Jef595

Jef595 New Member

Trophy Points:
    3
    #1 Jef595, Jun 5, 2019
    Last edited: Jun 7, 2019
    Gegroet mede Zebra spelers!

Ik Jef595 AKA Jef zou graag een eigen kingdom beginnen!

Wat meer informatie over mezelf!
    Ik denk dat de meeste onder jullie mij wel kennen maar voor de andere kids hier!
    Mijn naam is Jef De Winter ben een jongetje van 16 jaar en volg in het school (omdat het verplicht is :O)
    Wetenschappen met al die coole fysica en chemische shizll! Je kan me bereiken via Discord! Mijn discord is Jef595//Jef#1536

Concrete informatie over het KD etc:

De naam van het KD word &bAcqui&9rania

Ik ga het KD niet alleen oprichten nee, ik neem Tijl (JustTijl) mee als Queen en Staf (JustStaf_) als Hertog.

-Hoe ga ik mijn KD levend houden

Ik ga sowieso leden aannemen en proberen van het kingdom een groot en welvarend rijk te maken.

Hoe?:

Ik ga mijn leden proberen in te delen in groepen en ze elk hun eigen week/maand taak te geven, zo heb je bijvoorbeeld:

Verzamelaar:

Bloemetjes verzamelen voor de verschillende kleuren glass en wool
    Building blocks verzamelen

Bouwer:

met projecten starten
    nieuwe huizen bouwen elke week/maand

Farmer
    :

12 stacks beef
    20 stacks carrots

etc

zo moeten leden actief zijn anders volgen er consequenties Niet alleen dit zorg er voor dat ze actief moeten zijn ook het feit dat het onderwater is want daar moet je 2x zoveel werk in steken omdat je trager gaat en elke keer weer adem moet happen. Dus als ik iets groot wil maken van mijn Kingdom (wat ik ook van plan ben) moet er dus actief gespeeld worden.

Waarom zou ik een goede Koning zijn:
    ik ben een heel gedreven jongeman en als ik iets in mijn koppie krijg wil ik het graag zo goed en zo perfect mogelijk uit voeren! Ik wil ook graag proberen om een goede leider te zijn voor mijn mensen en er een leuke comunity van te maken.

Nu, De Bouwstijl/Banner en Locatie:

Als bouwstijl wil ik futuristische onderwater gebouwen maken:

Buiten dit hebbe we nog niet veel gebouwd maar andere ontwerpen etc komen er binnenkort aan.

-Banner

-De Locatie

-10710,64,-5259

en dan de border voor grotendeels water maar een klein stukje land aan zo dat we kunnen beginnen met verzamelen

Last but not least de storyline!

Er waren eens 3 tijdreizigers die met hun ruimtetuig de Acquira aan het vliegen waren in het helal Terus om hun Google Docx documentje over dat helal te kunnen afmaken. Om dat te kunnen afmaken moesten ze nog 1 planeet onderzoeken, de planeet genaamd Zebra. Eenmaal geland versturen de vrienden een signaal uit met een beacon naar het moederschip dat hun motor en romp beschadigt zijn door een crashlanding in de zee. Na een aantal dagen te wachten hadden ze nog steeds geen reactie gekregen en starten ze met het opbouwen van hun onderzoekscentrum en begonnen met het onderzoeken van de natuur en organismes op de planeet. Na 4 maand hadden ze nog altijd geen reactie gekregen van hun moederschip en kwamen ze tot de conclusie dat ze vastzaten op Zebra. In poging tot het heropbouwen van hun ruimtetuig kwamen ze erachter dat deze planeet nog niet zo ver gevorderd was in grondstoffen en metalen voor het bouwen van hun schip. Daar zaten ze dan gevangen op de middeleeuwse planeet Zebra!

(hierdoor ook de futuristischere bouwstijl omdat ze uit de toekomst komen en het onderwater bouwen na hun 'crash-landing')

Alleen 1 probleempje is dat ik en mijn kompanen vanaf volgende week examens heb dus zou het best kut zijn moest het daardoor rip gaan :(!

Dit was mijn aanvraag!

Groetjes jullie geliefde helper Jef <o/

Ruben likes this.
  2. Ruben

Ruben New Member

Trophy Points:
    3
    Wauw thats hot

Jef595 likes this.
  3. Jef595

Jef595 New Member

Trophy Points: