Kingdom sollicitatie Xyfias

Discussion in 'Afgekeurde Aanvragen' started by Iben, May 27, 2019.

1. Iben

Iben New Member

Trophy Points:
    1
    #1 Iben, May 27, 2019
    Last edited: May 27, 2019
    Beste Bo/Djeroon,

Hey dit is een sollicitatie voor de Kingdom-naam Xyfias!
    Ikzelf zou graag koning worden van Xyfias.
    Daarom maak ik gebruik van deze website.

- Je naam? Mijn naam is Iben Debrouwer en woon in Belgium (Zulte) Oost-Vlaanderen.

- Je leeftijd? 14 a 15 jaar

- Wat is je discord? (naam + '#' cijfers aub!) Ik heb een discord naam dat is: ChocoEdits#5693

- Wil je iets over jezelf vertellen? Ja natuurlijk,Ik ben iben ik ben eerlijk en verdraagzaam als je mij iets wil vertellen dat mag zeker alvast! Daarom maak ik een kingdom waar dan we een grote kingdom van gaan maken!
    Ik wil geen hackers in mijn kingdom zit je in mijn kingdom en je ziet een hacker!?! Report deze dan is er geen staff? Maak gebruik van de discord of meld deze aan de koning!
    In mijn kingdom valt er veel te werken ineens we klaar worden met onze kingdom gaan er Vergrotingen komen
    En ik zal ook soms taken instellen je bent niet verplicht om iets te doen maar als je bijvoorbeeld 1 of 2 weken niks doet en alleen maar duprt wordt je uit kd gezet tenzij je een gepaste redene hebt
    (pas op ik reageer heel middelmatig).

- Hoe heet je Kingdom? Dat is al beslist dat wordt Xyfias.

- Welke kleur(en) krijgt jouw Kingdom? Xyf krijgt de kleur Licht-Paars en ias krijgt de kleur geel.

- Hoeveel spelers neem je mee? Ik denk 4 of 3 ik weet niet helemaal zeker maar ik denk dat ze willen meewerken of ik vraag mensen te hulp en travelers die geen kingdom hebben.

- Ben je bereid om nieuwe spelers aan te nemen? Jazeker ik verwelkom de mensen ook zeker alvast en vraag ze voor in de kingdom ik zal ze meer bijleeren over kingdom, minecraft stijlen en dingen die je kan op deze server!

- Ben je bekend met de regels op Zebracraft? Jazeker dat mag je nakijken elke dag!

- Wat maakt jou een goede koning en waarom zou ik je aannemen? Omdat ik goede ideeen heb voor mijn kingdom en plannen voor huizen stijlen. Ik zal een goede koning zijn en blijven. Ik zal denk ik ook een Queen menemen en een Hertog dan zijn we niet helemaal zeker maar alvast.
    Wat wil je bereiken met jouw Kingdom? Een grote kingdom waar mensen hun gezelschap kunnen houden en elkaar kunnen leren kennen en helpen. Ik ben niet van plan om in het begin van mijn kingdom al oorlog te voeren alleen als ik klaar ben met mijn opbouw!

- Op welke locatie wil jij jouw Kingdom? (map.zebracraft.nl:8123) Ik heb beslist over mijn kingdom plaats de plaats wordt locatie: 4680,64,9240

Bedankt voor uw tijd!!

Met vriendelijke groeten,
    Iben Debrouwer

2. Iben

Iben New Member

Trophy Points:
    1
    Sorry mijn print screen doet het niet en andere programmas
    Te weining informatie?zet een commandt dan zal ik kijken om het toe te voegen

3. Zebravis

Zebravis Administrator
    Staff Member

Trophy Points:
    8
    Dan ben je aan het posten bij andere topics dat ze een duidelijke inleiding, midden en slot moeten, en dan doe je dat zelf niet? x)

4. Rutger

Rutger New Member

Trophy Points:
    1
    Plaatjes zou fijn zijn! zo kunnen we zien wat je stijl en idee├źn zijn!

Share This Page