SolumTerra: a new beginning. W.I.P

Discussion in 'Archief' started by Koenplaysgames, May 29, 2019.

1. Koenplaysgames

Trophy Points:
    8
    Occupation:
    Tennō of Hoshido
    #1 Koenplaysgames, May 29, 2019
    Last edited: May 30, 2019
    Gegroet mijn vrienden,

Persoonlijke informatie:
    Nu Switzreich basically gevallen is wil ik graag een nieuw kingdom stichten. Jullie weten ondertussen wel wie ik ben(tenminste dat hoop ik), maar voor degene die nieuw zijn enzo zeg ik het nog maar is. Ik ben Koen ben 15 jaar en woon in Voorburg. Ik zit in 4 Havo en mijn discord is Koenplaysgames#6089. Ik heb al ervaring met koning zijn want ik heb hiervoor op deze server 6 maanden een kd geleid.
    Ik heb hier een Neutral foreign policy vooral gebruikt. Nu ga ik dat anders doen en meer open en misschien zelfs agressiefer.
    Kingdom informatie:
    Genoeg over mij, nu mijn plannen. Ik zou graag een kingdom willen stichten op de bodem van de Oceaan genaamd &3Solum&2Terra. Deze naam betekent in het latijn bodem(Solum) land(Terra). Ik ga proberen zoveel mogelijk Switzreich mensen mee te nemen. Dit kingdom baseer ik dus ook op Atlantis: de verloren stad. We weten tegenwoordig nogsteeds niet of atlantis ooit bestaan heeft of niet, maar door oude mappen uit de griekse oudheid en door eerder genoemde griekse filosofen was de plek van dit mythische land ergens rond Noord-Afrika in de Sahara voordat het verdween in de oceaan. Sommige mensen denken dat dit waar is omdat er in Mauritanië vlakbij de grens met Marokko/Arabische Democratische Republiek Sahara een vreemd fenomeen is. Er zijn daar steenformaties in de vorm van meerdere grote cirkels om elkaar heen. Dit lijkt ook heel erg op wat Plato had beschreven in zijn boeken. Verder zijn de exacte groottes hiervan gelijk aan de door Plato beschreven grootte van atlantis. Long story short, dit wordt een andere versie van Atlantis.

Stijl en plaats:
    Nu door naar plaats, stijl en andere stuff. Ik wil dat de spawn van mijn kingdom op de coords -7982, 62, 900 komt. Dan vraag je je misschien af hoe kom je aan bouwblokken?. Daarop zeg ik buiten border looten en verzamelen. Het begin van SolumTerra wordt een scavenging hunt. Dit wordt de vlag:
    73B53E87-0FA6-4B1D-AC7A-4BA12F1E00A1.jpeg
    Het licht blauwe bovenaan betekent de lucht. Het donker blauwe is de oceaan.
    En het groene is het onderwater/ondergrondse land zelf. Het nationale dier is de dolfijn, want dat past bij een onderwater kingdom en het is ook het nationale dier van Griekenland. Hiervoor ga ik hoogstwaarschijnlijk een standbeeld maken ergens op een plein. Dat zou er bijvoorbeeld zo uit kunnen zien:
    6B42F5C0-BDF0-423A-A56E-8769D86D0ADC.jpeg
    Ik ga bouwen met een griekse stijl(misschien ook een beetje moderne/futuristische want volgens boeken uit de Griekse oudheid was atlantis veel meer ontwikkeld dan de rest van de wereld op dat moment), want de oude legendes en mythes kwamen vooral van griekse filosofen zoals Plato.
    Het idee van dit gebouw kwam zomaar in me op en ik vond het wel wat. Het is inprincipe de centrale hub voor het kingdom, maar ik denk dat de echte groter wordt. Ik ben bereid om dagenlang te minen, hout te hakken, zand te hakken en te smelten, quartz hakken(misschien white concrete) en misschien uiteindelijk zelfs de beacon die in het midden zou staan te verkrijgen.
    779E9FDE-A7AB-456F-A08A-528BD9461F11.jpeg
    CE54C4C3-5DB7-4845-9423-A53F5047C370.jpeg
    Bovenwater denk ik dat ik om de eerder genoemde hub een soort mini haven maak met allemaal schepen. De schepen gaan er waarschijnlijk uitzien zoals die ik ik had gemaakt in switzreich, maar alweer dit kan altijd een wat meer pre-pre-pre world war 1 schepen worden.
    A841EC76-F756-4BE3-A763-39479252823A.jpeg
    Storyline:
    Nu naar de storyline. Op een dag was er een rijk land in het zuiden van de wereld. De koning en zijn volk genoten van hun rijkdom. Maar op een dag stortte het hele land in doordat er veel dreiging was door grotere sterkere koninkrijken en het constante vertrek van inwoners. De koning voelde zich verslagen en vernederd en trok weg van het land en ging de wildernis in. Hij trok door jungles, bossen, zeeën en oceanen. Uiteindelijk vond hij een mooi plekje om een nieuw bestaan te maken met wat nog over is van zijn volk. Er werd een kleine nederzetting gevormd met alles wat nodig was voor een goed bestaan. Uiteindelijk kwam er een aardbeving gevolgd door een tsunami. De aardbeving zorgde ervoor dat het land waarop de huizen stonden naar beneden zakte, de tsunami nam zand mee en al snel lag het hele dorpje onder zand onder water, de koning overleefde dit. 1 jaar later: de koning keert terug naar de plek waar zijn laatste beetje hoop verdween. Hij komt erachter dat veel van zijn onderdanen nog leven en krijgt weer hoop op alles te herbouwen. Dit is het begin van SolumTerra.

Verdere stuff:
    Zodra deze geaccept is ga ik beginnen met het vragen aan mn leden voor een vervangende king.
    Ik ben bereid dit kingdom in ieder geval voor een stuk of 4 à 5 maanden te leiden.

May Switzreich rest in peace...
    -Koen

2. Rutger

Rutger New Member

Trophy Points:
    1
    Is het niet beter dat je even een tijdje wacht? Je hebt net een kingdom gehad wat inmiddels rip is

Share This Page