Staff sollicitatie ZebraCraft

Discussion in 'Archief' started by DerkdeW, Jun 1, 2019.

1. DerkdeW

DerkdeW New Member

Trophy Points:
    1
    Hallo, daar ben ik weer :p

Mijn naam is Derk de With en ik ben 14 jaar oud, word 2 juli 15, dus da schiet al op xD.

Mijn minecraft naam is Night_Fighter001. Verder heb ik ook nog veel andere sociale platformen om mee te communiceren zoals, discord, teamspeak, whatsapp, sms en skype. Mijn discord tagg is Derk // Night_Fighter001#1955. Als ik een maal ben aangenomen kan ik jullie mijn nummer vrijgeven.

- Waarom ben jij een goed stafflid?

Ik ben een goed en ervaren staff lid, omdat ik al erg vaak staff ben geweest, en een ervaren kingdom speler ben!
    Ook ben ik erg gemotiveerd en behulpzaam persoon die altijd voor een oplossing gaat waar iedereen blij mee is, dus dat iedereen zich daar in kan vinden. Zo beantwoord ook altijd de vragen van de mensen/kids die op de server en discord zich vermaken/spelen. Ook sta ik open voor veel verbetering en kritiek. Zo vind ik t zelf ook nog wel is fijn al ik ergens commentaar op krijg, met welke reden dan ook. Als is dit bijvoorbeeld negatief, ga ik t proberen positief te maken, dus om zeg zo te verbeten, zodat het de keren erna wel in een keer of sneller goed gaat.

- Waarom zouden we jou moeten aannemen?

Waarom zouden jullie mij moeten aannemen? Puur omdat ik een aardig, loyaal, behulpzaam en ervaren persoon ben die al veel kennis heeft op het gebied van "Kingdom" en dus weet wat ik doe. Ook blijf ik in de meeste situaties rustig, en handel niet te snel, dus geen te snelle conclusies die kunnne leiden tot ruzies/misvattingen. Ook ben ik best wel actief, maak meestal zo`n 10 a 20 uur per week (Hangt daar een beetje tussen). Dus genoeg tijd om er voor de community te zijn.

- Wat denk jij de server te kunnen bieden?

Ik denk dat ik ZebraCraft een ervaren en gemotiveerd stafflid kan bieden, die actief is en de mensen kan helpen rond en op de community, om zo een nog leuke server te krijgen dan ooit tevoren!

- Heb je al eerdere ervaring met staff zijn?

Zeker, best wel veel opzich xD.

SantiKingdoms: Functie Owner
    KingdomNations: Functie Mod
    YourOwnKingdom: Functie Helper
    EmeraldKingdoms: Functie Helper
    GarzonCraft: Functie Admin

En nog een paar andere kleinere server die niet heel erg ver zijn gekomen.
    Van mijn ervaring als staff heb ik erg veel kennis opgedaan, waar ik nu nog profijt van heb in bijv keuzes maken en handelen van zaken in staff dingetjes.

Wat zijn je pluspunten?

1- Ik ben erg actief zo wel op de discord als op de minecraft server wat ik al eerder had vermeld.
    2- Heb ontzettend veel ervaring op minecraft.
    3- Ik weet wat ik doe.

- En je minpunten?

1- Zo nu en dan heb ik wel es een toetsweekie, dan ben ik wat minder actief, zodat ik goed de tijd heb om te leren voor mn toetsten.
    2- Maak zo nu en dan wel is een typ fout. Dit is niet voor heel groot belang, maar t kan wel vervelend zijn.
    3- Ben ook eenmaal nog ni zo oud :/

Nou dit was mn solliciatie! Bedankt voor t lezen en een fijne dag verder

Groetjes Derk//Night_Fighter001

Share This Page